Thursday, September 18, 2008

selamat ulang tahun kelahiran

semalam genap 58 tahun ibu saya menjalani kehidupannya di muka bumi milik Allah s.w.t ini...

saya mengagumi ketabahan dan kecekalannya...

penat lelah dan jerih payahnya membesarkan dan mendidik kami adik beradik membuatkan saya terfikir...mampukah saya menjadi seorang ibu seperti ibu saya??

akankah saya diberi kesihatan yang baik dan umur yang panjang seperti ibu saya untuk saya melihat sendiri bakal zuriat saya membesar??

persoalan yg hanya akan terjawab sekiranya saya sendiri menjadi seorang ibu...




segala doa yang terbaik ditujukan buat ibu dan bapa yg tersayang...


M for a million hugs
O for an oodless of love
T for thousands of kisses
H for half a million treats
E for endless smiles
R for being right there for me


p/s i would like to be called mummy or mama...hehehe

No comments: