Monday, November 17, 2008

u really have to forgive me

benda ni bukannya perkara baru sebab sudah terlalu ramai yang mengingatkan. tapi kenyataanya bila kau mahu berkawan dengan aku, kau harus bersedia dari segi mental bahawa aku ni mengalami masalah mengingat sesuatu. dan kau harus bersedia mahu menceritakan semula apa yang kau mahu aku ingat. dan jangan nak rasa stres kalau aku suruh kau cerita semula. kalau rasa malas nak ulang, tak perlu. sebab pada aku, kalau benda-benda yang aku tak ingat selalunya tak berapa significant dalam hidup aku. dan kau tak perlu nak rasa kecik hati bila aku cakap macam tu. aku memang begini.


coz recently, aku manage nak berjejak kasihan dengan ramai kawan-kawan lama. makanya mereka-mereka suka bertanya soalan seperti ini

"erina, ko ingat lagi tak, dulu..."
"erina, masa kita darjah/form__, ko ingat lagi tak..."


dan selalunya aku akan jawab macam ni

"ha?" (selalu sangat aku akan reply macam ni)

lepas tu aku akan sambung

"ye ke"
"tah la"
"aku tak ingt lgsg"


sungguh kasihan. barangkali terlalu banyak sangat menelan semut rasanya. effect dia sangat la teruk. dan perkara seperti ni bukannya untuk perkara-perkara yang terjadi masa dulu-dulu je, perkara yang jadi sekarang pun aku boleh lupa dengan mudahnya (jika tak significant, ulangan). so from the bottom of my (broken??) heart, u guys really have to forgive me for being soooo forgetful. fullstop.


p/s ak rasa aku ada bad luck dengan tangga la, sebelum ni aku pernah cite pasal aku almost jatuh masa nak naik tangga kat entri lain. semalam aku hampir-hampir terjatuh masa nak turun tangga kat stesen komuter serdang yang glamer itu. dah la ramai orang, nasib baik aku sempat balance kan badan, kalau aku real jatuh, sure sakit. sakit ati sebab malu. hahahaha


p/s i got a very 'disturbing' smses n calls last nite. y do u have to tell me now, i mean now?? i hope i'll be strong.

No comments: