Tuesday, May 26, 2009

penat lagi memenatkan

nak kena mkn abc. baru rasa sejuk sikit badan. sebab sakit hati melampau, sebab penat yang bukan haknya kepunyaan. it is someone else's burden, tapi aku dengan baik hatinya mahu ringan tangan menolong. akhirnya memakan diri sendiri. perasaanya seperti mahu menampar2, menumbuk2 tanpa rasa bersalah pada sesiapa yang sudi menjadi punching bag aku. stress woo. meluap-luap rasa marah kat dada ni. tah tak tau nak luah camne dah.

i mean, sudahlah orang yang menyuruh aku tu punya teman yang sama sahaja tahap kebolehannya seperti aku, tapi kenapa tidak mahu disusahkan teman yang spesial itu...aah, mungkin juga sebab kasih melampau, maka tak mahu dibebankan dengan hal2 sebegini. aaahhh...ini tidak adil.

dah la hr2 stres call fly.fm tak dapat2. ni pun boleh mendatangkan marah. sabar erina, sabar (dalam hati).



masih ada esok hari. nak duit. ada sesiapa nak tolong?. damn broke. cit.






by the way, in my lab, we're targeting two luvbirds yang tak segan2 menunjukkan aksi menarik untuk tontonan umum.aku rasa tiap2 tahun pun akan ada cerita macam ni kot, perlu di dokumentarikan. menarik.

smlm
the male luvbird ckp: lps ni sume housemate ko mesti tau pasal cite ni kan
aku cakap: kenapa plak?
the male luvbird ckp: yela, mesti kau gosip2 ngn dorang pasal ktorg kn
aku cakap: takde maknenya. aku tak rajin nak bercerita ngn orang lain. orang lain je yang suke b'cite psl hal aku.
the male luvbird ckp: a'ah la kan...mmmmm

dlm ati (takkan la terasa kot aku cakap cmtu)...hahaha, tu cite lama la, tp lama2 pun, sampai bila2 pn aku ingt, bkn b'dendam atau masih sakit hati sebab orang menjaja cerita, cuma b'ingat lah ye...kalau bukan sekarang, esok lusa tuhan bayar balik apa yang kau pernah buat kat orang lain. i call that karma. either good or bad, it is still the same. be nice to others, jgn m'buat cerita yang tak benar. itu fitnah namanya. kalau hal betul aku pun tak bising2.

No comments: