Saturday, December 5, 2009

goosebumps

dan semuanya bukan sebab cite seram ke, cite violent ke...ni semua penangan baca blog orang lain yang discuss pasal wedding plan dorg...ahaaaa, seram!!!

banyaknya kne plan
banyaknya kne prepare
banyaknya kne fikir
banyaknya kne kuar duit

seram!!!!!!

kalau fikir2 balik, boleh ke kitorang buat macam pe yg kitorang rancangkan???adoi....pening~~~

dan yang paling penting sebenarnya, adakah kitorang dah betul2 ready nak hadapi semua tekanan2 tu??tu belum cite lagi pasal tekanan selepas majlis tu, mean alam rumahtangga....aaaaaaaa, seram lagi skali!!!!!!!!

tah pe yang seram pun kurang pasti. tapi cuak tu dah start rasa la, even takde pe yg confirm pun lagi. semua pun setakat cakap2 je. tapi kalau cakap2 pun dah rasa tercabar dengan apa yang diborakkan, ini kan pulak kalau dah betul2 confirm. memang meremang bulu roma dan for sure kena ikhtiarkan gak benda tu sampai berjaya. pening~~~

2 comments:

ღ love, faiez ღ said...

ni keseraman ko nak kawen ke?????
ke?????

sbb ko da reti msk kan mesti ko sgt da reti kawen..kalo kawen jgnla lupe jempot aku....aku nak sgt2 beg jajan ko...euww~~

E F K said...

ke???hahahaha

lmbt lg la, tp sj je nk seprais diri sndr, biar aku serius sket nk plan...aku bg jajan spesel la kt ko nti...ke ko nk jd pengapit aku *wink*wink* ;)