Wednesday, January 20, 2010

sekarang sikit-sikit cari idea...esok lusa tak yah pening kepala

i went head over heels pada wedding dress kat bawah ni...eye catching sungguh...from my point of view la, coz i have almost the same idea as this lady does, but aku punya idea more traditional...as i'm a big fan of lace and anything lace-related materials, i'm definitely drawn to that...however, bila surf website2 related to wedding stuff n stumble upon dis wedding gown...i went gaga bout it, macam nak terus keluar beli material nak jahit terus pada gaun sedia ada (sebab aku dah de buat 1 gaun calvin thoo-look alike tp dgn bajet 15 kali ganda lebih murah agaknya ;p)...aha...but, think bout it again, maybe i shudn't be too hasty bout it...take some time n considering the ceremony itself bukannya involve aku seorang saja, so adalah lebih baik membincangkan perkara seperti berikut dengan bakal en.pendamping di sebelah kanan saya...


btw, aku rasa dia tak banyak komen kot memandangkan dia pun punya keinginan mahu pakai itu suit/tux untuk majlis persandingan. kdg2 rse pelik gak...mat saleh sebok duk pakai baju melayu bile sanding, even kadang2 yang tak kawen ngn org melayu pun pakai, tp org kite sebok duk nak pakai suit untuk majlis kawen sndr...ckp cmni sbb tak puas hati betul bila itu en.teman sejiwa mahu juga idea pakai tux bila bersanding nanti...aiyaa...kalau ikutkan mulut aku, jgn harapla...tp memandangkan kdg2 ada patut juga ikutkan kata dia sebab most of the decisions will be made by me sebab dia dah pesan awal2 dia takde masa kot nak pikir semua benda2 tu, mengalah sekali je leh kan...hehe...nasib baik dia sebok keje, kalau tak, mesti ada masa nak baca blog ni, panjang la komen dia nak mengomel nanti...ooopppsss ;p


sweet~~~ :D

pics credit to Kimi & Paul



nanti bila dah siap gaun tu, mungkin aku leh upload kot gambar gaun tu...oh, btw, jangan risau la, i'm not gonna get married in the nearest future...just aku suka buat benda2 art n crafty macam ni, so saje2 la buang masa nak buat semua ni...its not that i'm gonna get married soon ke pe...i'm gonna get married tapi tah bila la kan...aku nak pergi buat design kad kawen jap lg ;p



ok la...till the next update...adios

No comments: