Monday, April 19, 2010

similar simptom

malam tadi borak2 sama itu incik tunang..oh, cptnya dah jadi tunangan. anyway, dia cakap "exactly 5 more months to go, sekarang ni cakap macam tak sabar, nanti dah sampai masa, confirm cakap 'biar betol'"...aku gelak je, bila tanya kenapa cakap camtu plak, dia cakap "takut tak hafal skrip lagi"...haha


exactly 5 more months to go. n hari ni, tolak lagi sehari dari 5 bulan. cptnye masa berlalu.


oh, nak cakap pasal benda lain sebenarnya. tak tau la is it such a coincidence, or memang perasaan semata-mata ataupun dah memang begitu ditakdirkan. incik tunang itu ada simptom yg sama juga dengan aku bila i'm having my menses. the back pain, the cravings, the annoyance attitude, the mood swings. and paling ketara sekarang ni, craving dia la, paling tak boleh percaya, bila dia plak cakap having back pain all of a sudden even waktu tu aku tak cakap pun lagi i'm having my menses. aku plak yg pelik. bab mengidam tu yg paling tak tahan. boleh plak dia tiba2 cakap lepas mkn kfc, "abg teringin la nak mkn burger tepi jalan". tanya gak la, kenapa tiba2 teringin ni? dia cakap, tah. mengidam kot. spesifik tu, nak burger tepi jalan je. heh. klaka. and benda ni bukan jadi sekarang je, dah few months perasan benda sama cuma tak cakap jela. takut2 nanti, bila aku mengandung, dia plak yg over mengidam. camne tu? haha


entri yg tak ilmiah langsung. heh

4 comments:

ღ love, faiez ღ said...

owhhh..ko da ckp psl ngandong..ngeri sbb kwn ko ni tak nunang2 lagik -_-

E F K said...

ko jd kunang2 jela paiz...ala, pe nk ngeri plak. lg ramai kwn ko yg len da kawen pn kn...hehe

Mrs Kecik said...

saya sangat berharap encik suami yg morning sickness kalo saya pregnant nanti..hahaha..

E F K said...

si kecil: same goes wif me...bkn stkt morning sickness...tlg bersalin skali kalau leh, sy nk bwk baby dlm perut je...haha