Monday, September 15, 2008

raya oh raya...tp puasa masih berbaki 15 hari lg ye!!



sabtu lps...kami (cik daia sabun wangi + me) menjejakkn kaki ke jln TAR yg feymes itu...hamboi, punye la ramai org yg cuba utk m'habiskn sebanyak mungkin duit dorg...haha...tetiap taun pn mcm ni gk la, x kire la tgh gawat ke, x gawat ke, hrga minyak nek ke, x nek ke...manusia still lg m'beli belah pd tahap kegilaan yg sme...nsb bek la aku x byk duit, klu aku byk duit, aku pn akan m'buat tindakan yg sme, cuba utk m'habiskn duit sbyk mungkin...hahaha


n 1 more thing, bgus gk ktorg decide nk kuar awal, by de time ktorg turun komuter...lg lbh kurang 5-7 minit ke pukul 10 pg...waktu 2 pn da rmai makcik2, siap ngn famili duk berdiri t'pacak dpn pintu SOGO nk tnggu dorg bukak pintu...n as soon as pintu 2 t'bukak, b'duyun-duyun la manusia memenuhi segenap ruang SOGO 2...n ktorg pn join memnuhkn SOGO 2 gk...hehe...klu ikutkn nafsu shopping aku ni, leh je aku nk rembat seluar jeans ke, dress yg kiut miut itu ke, tp i've kinda promise some1 yg aku akan b'ingt sket ble tbe bab2 nk b'shopping ni...huhuhu


tp dlm kata xnk b'shopping 2...aku bli gk tudung 15 hengget...tp sket kuciwa la sbb x dpt nk bli de 1 bj kebaya labuh kaler itam yg sgt smart + sweet ble saya memakainye..auwwwwww...npe la harga ko mahai sgt wahai bj...sedih aku rse nk bazirkn duit pd ko tau...


tp dayah la yg b'shopping sakan x hengat...bahgianye dia...n kite br je bpuasa selama 15 hr ye puan2 dan tuan2...(^,^)v

2 comments:

cik sabun said...

ye cik puan~~~
saye sgt2 bahgieee~ huhuhuuu

E F K said...

t'sgt la bahgie ye cik dayah...
ak gk yg x bpe nk bahgie...huhu