Friday, September 12, 2008

hari ini saya rasa sungguh berguna sekali

1st...after a very looooong time aku x buat labwork, i did it today...n as a result, i dun feel so useless today ;D

fyi, 4 a very long period of time...aku rse useless sbb aku jarang2 nk update my research work, n sbb 2 jgk la aku byk wat keje2 kurang b'pekdah spt menulis entri utk blog kesayanganku ini...kah3

tapi inilah hakikat seorang pelajar siswazah yg dah mula tawar hati dgn research work nye...ditmbah lg ngn polisi2 yg mengarut yg 'terpaksa' di turuti...



2nd
...kad matrik aku yg hilang last week, telah dijumpai...n i already claim it back dari bahagian keselamatan

aku x b'fikiran positif bahawa kad itu akan dijumpai...mulia sngguh hati anda yg menjumpai dan menyerahknnye ke bhgian keselamatan...makanya muka saya pn mnjadi glamer kerna t'tempek d papan makluman itu...terima kaseh kpd mira yg m'beritahu, kalau x smpi bile la br aku prasan muke aku t'tempek kt situ...n b'baloi aku jd pendatang tnpa izin di upm ni selama seminggu...sbb apa??sbb x perlu keluarkn wang semata-mata utk m'buat kad matrik baru...huhuhu...skrg br aku sedar knape aku x marah2 mse kad matrik 2 ilang ;p



3rd...yg pasti ini tiada kaitan ngn the whole issue bout 'being-not-so-useless'...juz mmmmm...aku rse seperti ingin menyanyi dgn gumbiranya...it has been such a long time dat i feel dis great...well, i deserve a smile, or mybe a laugh...rite??



Kegembiraan itu
Jelas terukir di bibirnya

Kedukaan itu
Cuba di sembunyikan pada garis halus di wajahnya

No comments: