Wednesday, January 21, 2009

simplicity is what i'm yearning for

been busy lately. am i?


----------


terlihat foto indah yang menggambarkan kebahagiaan. aku mahukan itu. jauh dari kemewahan yang kau kejarkan. lari dari tanggapan yang menjengkelkan. aku mahu apa yang aku rasa sudah cukup. cukup indah, cukup bahagia, cukup. kerana itu yang lebih penting, itu yang lebih mustahak. biarkan aku tuli dari mendengar mulut-mulut yang mencemuh. biarkan aku buta dari melihat bibir-bibir yang mencebik, wajah-wajah yang kebingungan. biarkan, kerana itu yang aku mahu. kerana sekali lagi aku ingin katakan, itu aku rasa sudah cukup. rasa yang melimpah ruah itu lebih aku fikirkan. bukannya hal yang hanya dibuat dengan niat untuk riak, menunjuk-nunjuk.


----------


simplicity is what i'm looking for, longing for, yearning for. the absence from all the luxury, freedom from all the complexity. because the only thing that matters is the unity.


No comments: