Friday, February 13, 2009

sape yang tak suka kalau orang nak belanja??

sila angkat tangan...haa, mesti takde (dengan penuh yakin) sebab gerenti takde orang yang nak tolak rezeki, betul tak?


aku baru di offer untuk pergi bercuti di sabah. yang bagusnya aku cakap aku tengah sengkek, aku sesaje cakap aku nak dia belanjakan tiket pergi balik. serius je dia reply, 'ok'. cis, mentang2 la kau dah keje n tambang tiket murah, cepat je ko reply 'ok' ye. then dia cakap, 'aku tak kesah kalau nak bayarkan tiket tambang kau'. horray!!!


so, kalau tiada aral melintang dan umur masih panjang aku akan bercuti di sabah. yeiihaaaa, tapi bukan sekarang atau bulan depan, tapi bulan 10. ye kawan2, bulan 10 nanti. 8 bulan menunggu. sementara tu boleh la berangan dulu. hahahaha.



p/s bulan 10 nnt kalau aku tak mention apa2 pasal sabah, makanya itu petanda aku tak jejak kaki ke sana.

No comments: