Sunday, February 15, 2009

mimpi kita tak pernah sama

cerita hari semalam:


semalam ramai sangat manusia. terlalu ramai. kalau bangunan runtuh mesti tinggal sikit je manusia kat KL ni (ish erina, tak baik tau cakap macam ni).

ada orang buat wedding on ice. wah, kagum.



------


cerita hari ini:

mimpi #1

aku rasakan hangatnya cinta itu
aku sembunyikan cemburu itu
aku sandarkan pada kepercayaan itu


tapi
aku tetap jauh
jauh dari hatimu
malah bayangmu tak pernah ku sentuh


hakikat
kau terlalu kejam



mimpi #2

mimpi semalam
kenapa kau datang
menagih janji
yang telah lama aku kuburkan
bersama angan-angan
yang singgah tak pernah lama



mimpi #3

siapa aku di matamu, kasih?
siapa aku?


dimana tempatku di hatimu, kasih?
dimana tempatku?


sampai bila harus begini, kasih?
sampai bila?



--------


p/s sekarang aku sedar aku kena percaya pada instinct aku (bukan semata2), tapi aku boleh percaya pada instinct aku. aku sedar tentang perkara yang satu ni.


p/s/s can a holiday save me from all of this chaos?

2 comments:

AmY said...

keep urself bz
:)

E F K said...

thanx...
need to keep that happy face :)