Monday, March 30, 2009

apa aktiviti hujung minggu??

by supporting the earth hour campaign...we did turn off the lights (only) for about an hour pada hari sabtu, 28 mac...tapi aku tak daftar pun, takpe kan?hahaha...tengok berita tv3 dalam gelap...maybe next year i'll do it again, n maybe i'll register first...hehe



go n watch 'Talentime'...really great. i wanna watch it again. dalam jangka masa terdekat. mau join?tapi sendiri bayar tiket la, aku sengkek bulan ni...dan aku memang kedekut. heh


bak kata atilia...'enjoy the movie'

http://www.youtube.com/watch?v=wsVx2XwOEQU





p/s aku malas nak tulis blog lately.dah takde idea.camane nak buat bisnes cik paiz klu cmni kekdahnye...sila jwb ;p

2 comments:

ღ love, faiez ღ said...

oit syg!tape..aku juge sepeti kamu.pemalas..gile nak mampos da ni pemalasnye..buleh sj kalo pemals nak update.aslkan mereke tetarik ngn cte kamu...mariiiiiiiiii~~~

E F K said...

yola tu...hehe
maybe join, tp lmbt aket la kot ;p