Friday, April 10, 2009

somewhere only "WE" know


somewhere at putrajaya


somewhere

malas nk edit gambar...straight from the handphone itself. mind the 2-MEGApixel ok. its not that flattering, compared to 10-MP camera (duh!!)


just 2 pics, places to unwind. brings pleasure too.


will be going/travelling to more places after this. gonna do it. have to do it. before its too late.



-------



out of nowhere. heard this on 1 of my friend's friendster page. sesiapa tau sape nyanyi, sila kontek saya. sekian.



ku akui ku sangat2 menginginkanmu
tapi kini ku sedar ku di antara kalian
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

ku akui ku sangat2 mengharapkanmu
tapi kini ku sedar ku tak akan bisa
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

lupakan aku
kembali padanya
aku bukan siapa2...untukmu
kucintai mu tak bererti bahwa
ku harus memilikimu selamanya




p/s kindly remind me to be polite. coz i'm starting to say all those nasty words.

No comments: