Thursday, April 16, 2009

wo bu neng shuo...sshhh

next week is an absolutely busy week (i guess).

presentation dua kali. test sekali.

tapi langsung tak prepare apa2.

langsung takde rasa apa2.

excited tak.

nervous tak.

butterflies in de stomach lagi la tak.

maybe dah jadi robot agaknya.

takde perasaan.

cuma bezanya aku masih makan, tidur, pergi toilet, mandi etc.

-----------

cakap pasal tidur. semalam penat ter'over'. tidur sampai sakit2 badan. which means, tidur yang terlampau lama (more than 10 hours). tapi tak rasa guilty pun. selalunya kalau aku in de middle of something big, something crucial, diri sendiri rasa bersalah kalau saje2 je buang masa dengan tidur yang lama. tapi semalam tak. menunjukkan aku tak ambil peduli langsung. n i wonder why...mmmm


oh, talking bout guilty. i do have my own guilty pleasures. tapi mana leh cite kat cni. it's suppose to be one of those dirty little secrets that is nicely wrapped and perfectly hidden somewhere only i know. aku sangat suka cakap berkias2, dan berbelit2, eventho aku suka orang being straight forward bila cakap dengan aku. sebab aku malas mahu tafsir apa yang orang lain cuba sampaikan. tapi aku suka mendera orang lain supaya mentafsir sendiri apa yang aku cuba luahkan. kejam kan?hahaha...see, tak rasa guilty pun.


mahu hidup suka ria.
mahu hidup gembira.
mahu banyak benda.
mahu banyak perkara.

tapi

hidup bukan selalunya tentang suk ria sahaja.
hidup kadang2 perlu duka dan lara.
bukan semua benda kita perlukan.
dan tentu sekali bukan semua perkara boleh membahagiakan.


p/s: to the one i care-kita semua sama sahaja, jangan kau sembunyikan apa yang kau mahu tunjukkan. coz it is so damn obvious, i can see rite thru it, from the very beginning. even when there is a time u try so damn hard to conceal it. u r not good in hiding, babe. u shud learn from me instead. haha

No comments: