Monday, February 15, 2010

just let it be

bila rasa dah tak sabar nak buat "bangs" kat rambut sendiri ala2 contoh di bawah, dan memandangan amoi2 pemotong rambut masih busy beraya, aku end up mencantas rambut sendiri...ahaha


source from google


it has always been "nak rambut panjang, nak rambut panjang" sebab rasa rambut panjang tu feminin la, lagi menarik de bomb la, walhal rambut sendiri sebenarnya lambat nak tumbuh...and bila dah penat tunggu for almost a year and cuma few inches je pemanjangannya, aku jadi fed up...mula la fikir nak potong rambut pendek semula...actually masa tengok E! kat astro ada dokumentari pasal pe tah, and katie holmes punya shortcut looks yang buat aku agak teruja nak ada rambut pendek semula :p



source from google

yeah baby...that kinda look konon2 aku nak buat, tp haram tak jadi camtu pun...ahaha...nanti bila amoi pemotong rambut yang aku selalu gunakan perkhidmatannya dah beroperasi semula, aku nak mintak dia potong rambut sama panjang jela...make it clean cut...coz usually aku mesti buat layer, due to the thickness of the hair...buat masa sekarang ni, just let it be jela dengan bangs yang tak menjadi...erkk ;p

No comments: