Sunday, February 14, 2010

seronoknya bercuti

sekarang tengah dengar bunyi mercun sempena CNY...every year it will be like dis...but dis year, macam kurang kuat kot...previously, macam kena heart attack tiap kali dengar bunyi mercun bila time raya cina...it is just the same kalau kita orang melayu sambut aidilfitri...mercun n meriam is basically a must...paling common pun mesti ada bunga api...it will be fun to watch kalau di handle dengan betul...kalau suka2 main tapi tak reti nak jaga keselamatan diri yang leh buat hilang jari la, buta mata la, stuff like dat la kan...

dis CNY, aku amek kesempatan bercuti panjang di rumah...coz its a long holiday 4 de students, so demonstrator pun join cuti panjang gak...hehe, aku suka mengajar 4 dis particular reason jugak la...student cuti, instructor/lecturer pun cuti sama gak...hehe

n, much to my own disbelief...mungkin aku ada projek buat dress lagi (mungkin impian buat baju ala2 lynda rahim inspired dress yang aku minat tu tercapai juga)*wink*wink*...dis time, i got the material from my mom...cme kne bli kain untuk buat lining je...i already have the idea, cuma nak realize kan je tu tah bile...hehe...boleh anggap material tu vintage gak la...mak simpan pun lebih 20 taun gak nya, tapi masih cantik even ada sikit cacat...tapi xnk bersungguh sangat, nanti tak jadi aku gak yang sedih...

again, doa2 la yang terbaik untuk diri sendiri dan pasangan. moga dipermudahkan urusan. Amin.

No comments: