Friday, April 2, 2010

bakat

bila dah besar ni macam baru perasan adik beradik saya banyak juga bakatnya. heh

macam adik perempuan saya, pandai amek gambar. tah sejak bila tah minat tu dipupuk. walaupun dia ala2 humble gitu bila orang komen gambar2 dia amek lawa2 belaka, tapi memang serius dia reti amek gambar. tp tu pun kalau dia ada masa la. kalau dia busy study nak exam sume, dia heran apa dengan bidang fotografi, betul tak faizati??hehe

macam adik lelaki saya yang tengah study kt ukm. dia minat berlakon, berlakon teater. hebat sungguh. sebab dia berani menghadap penonton. aku dulu masa masuk english debate team kat sekolah pun sebab kena paksa, sebab aku baca karangan inggeris laju n aku reti pronounce words in english correctly. heh. pengecut tul. oh, saya fobia dengan orang ramai. huhu

macam abang sulung saya, dia ni idola adik-adik dia. dia ni study engineering, tapi hebat je bab2 komputer, programming kot, tah pe tah yang dia reti tu, n dia pun terer gak design2. dia ni jenis yang pandai exploitasi kebolehan, sebab tu dia jadi idola..hehe

macam abang saya yg no3 pun sama gak, dari masa aku kecik lagi dah anggap dia ni yang paling berseni sekali. dia suka lukis2 n most definitely tulisan dia sangat la cantik. u know, budak laki kan ada tendency nak tulis buruk (mind u, ada je pompuan yg tulisan buruk..huhu) tapi tulisan dia masyaAllah memang la cantik, rasanya sekarang pun masih sama lg cantik.

abang no2 tatau pe seninya dia. tapi dulu dia minat lagu rock2 gitu la, seni gak la tu kan. hehe

adik bongsu plak pun tatau lagi pe seninya dia, mungkin belum develop lg gaknya, nanti dia dah besar sket mula la tunjuk kot. hihi.

aku?tah. mengarut je pandai. hahahaha



bosan. ni la kejenya. :)

No comments: