Friday, March 11, 2011

favourite malay male singer

always and always been anuar zain. :D
my husband jeolous kalau i praises about other guys, coz my adoration pada jejaka2 yang aku minat ni kadang2 mengalahkan adoration aku pada encik suami. tu yang dia jadi geram. tapi nanti dia counter attack cakap, "takpe, bukannya sayang kawin dengan diorang pun, kawin dengan abang gak" lepas tu dia gelak jahat. fine, fine. (-.-)

minat minat pun, bukannya aku tau sangat pun perkembangan terbaru abang nuar ni (eh, macam teringat ada kawan panggil dia abang nuar, sape eh?). ada orang publish post kat facebook pasal lirik sedetik lebih, then cari la lagu apa sebenarnya, rupanya soundtrack untuk movie merong mahawangsa, aku tak tau lirik yang melayu, sebab yang selalu keluar kat tv, version english punya :p so, dah dengar tu, cari2 lagi la lagu anuar yang tak pernah dengar. ni antaranya.

ok, my love, i tujukan lagu ni untuk u...walau i suka kat anuar zain macam mana pun, i'm yours till death do us part. ok :)


Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti

http://www.youtube.com/watch?v=Y8sojgs-4Zg&feature=related




p/s: xnk embed html (video) sbb width video bsr sgt untuk width post aku.

No comments: