Sunday, January 11, 2009

entah la

kalau aku suka certain lagu, aku selalunya akan nyanyi lagu tu berulang-ulang kali dan aku akan repeatedly dengar track tu sampai aku rasa jemu. dan selalunya lagu tu akan keep on playing by itself dalam kepala otak ni. macam auto-play la, kau tak suruh pun tapi bila ada certain masa kau rasa macam nak menyanyi, lagu tu akan automatically played by itself.


dan aku sangat suka humming. like all the time. dulu ada sorang kawan perempuan aku pernah tegur. kitaorang baru je kenal. then satu benda yang dia realize, dia cakap, "awak ni suka humming eh?" well, aku ingatkan takde sape yang perasan benda tu ;p


-----------


ada bloggers yang pernah mention benda ni. perempuan memang ramainya (tak semua) suka buat kuiz. tak kisahlah kuiz online ke, kuiz dalam majalah ke. asalkan kuiz. aku masa zaman belajar yang masih ada konsep exam, kuiz adalah benda aku paling tak suka. lagi-lagi kalau kuiz terkejut. unprepared ok? ish3.


anyway, aku ada buat 1 personality test. and the results seperti di bawah. i'm such A DREAMER. itu yang diorang dapat analyze. wah wah wah. betul kot. aku tak berapa nak setuju on certain parts of the question. but hey, it wont hurt if u do it just for fun kan??


Click to view my Personality Profile page



dan berdasarkan keputusan tu memang patut pun diorang label aku The Dreamer. tp sebenarnya aku anggap best je diorang bagi label Si Pemimpi (ada ke perkataan ni?tapi aku apa kisah). lagi 1% je aku dapat A dalam kategori si Loner. haha. yang ni betul kot. tapi takkan la tinggi betul percentage dia. nampak sangat aku ni tak suka bercampur gaul dengan orang lain. lagi-lagi bila dia analyze pasal human interactions, 80% intrapersonal, 50% interpersonal. do i have to do something about that?hehe. based on experience. tak ada maknanya pada perempuan nama erina ni. ;D


terlalu mengikut perasaan? results: aku jarang-jarang buat keputusan ikut otak. lebih pada gerak hati. that shows in the result itself 74% intuitive, 68% feeling. yay. dan aku agak peka pada banyak benda through senses. sebab tu aku score 63% perceiving.


lagi 1. tak pelik kalau aku score tinggi dalam musical, 80% tu. macam aku mention kat atas, aku kan suka nyanyi. part naturalist tu, most probably aku cuma score 60% sebab aku bukannya animal lover tapi aku masih nak protect the environment. so diorang bagi aku markah lebih sikit dari half. haha


------------


p/s simpati pada rakyat palestin. sama-sama kita doakan yang terbaik buat mereka. aku hanya mampu berdoa. kerana aku tak mampu buat lebih dari itu.

No comments: